WIE =

BOB = Een communicatiebureau uit Rotterdam.
BOB = Voor een duurzame wereld zonder vervuiling en zonder ongelijkheid.
BOB = Creative director Bob van der Vlist – Collignon.
BOB = Commercieel identiteit omzetten naar een beeldend verhaal.
BOB = Storytelling.
BOB = Opzoek naar opdrachtgevers en freelancers om samen te werken.
BOB = Strategische visuele communicatie.
BOB = Boks liefhebber en trainer bij Boksschool de Haan.
BOB = Altijd aan het studeren.
BOB = Merken verbinden aan hun fans en fans verbinden aan merken.
BOB = digitale publicaties maken en promoten.
BOB = Beeldredactie.
BOB = Handarbeider/timmerman om b.v. een stand te bouwen.
BOB = Vader van Maas en echtgenoot van Denise Collignon.
BOB = Documentaire portret fotograaf en werkt o.a. al jaren voor Het NRC.
BOB = Surfer, in NL maar ook in Frankrijk, Spanje en binnenkort Portugal.
BOB = Goede visuele content beheren.
BOB = Communicatie plannen omzetten naar visuele content en campagnes.
BOB = Verbinden en mogelijkheden creëren om samen te werken.
BOB = Opleidingen geven over beeldtaal en hoe om te gaan met je content.
BOB = Camper lover, hoopt snel weer een lange trip te mogen maken ;-).
BOB = Human Interest.
BOB = Artdirectie.
BOB = Een fijne werkplek waar creativiteit en zelfstandigheid niet vreemd is.
BOB = Altijd wel in voor een geintje mits ze niemand pijn doen.
BOB = Ondernemen en pionieren in en op plekken die nog in ontwikkeling zijn.
BOB = Bill Ringa Footwear.
BOB = Geboren en opgegroeid in Dordrecht.
BOB = No nonsense, op een correcte en slimme manier.
BOB = Sociaal media management en beheer.
BOB = Ambities aan wakkeren en stimuleren tot een succes.
BOB = Beeld denken.
BOB = Vormgeving.
BOB = Een leer plek voor studenten van creatieve en communicatie studies.
BOB = DTP.
BOB = Design.