WIE =

BOB = een visueel communicatiebureau dat graag samenwerkt met professionals. Het team bestaat uit een netwerk van freelance ontwerpers, content-makers, strategen, tekstschrijvers, internetspecialisten en online marketeers.

BOB = Bob van der Vlist

Creative director

Een ondernemende creatieve beelddenker met een groot sociaal karakter. Zijn achtergrond als beeldmaker en communicatie professional maakt hem de ideale creative director om een team van artistieke communicatieprofessionals te leiden en tot een onderscheidend resultaat dat de boodschap in het hart van de doelgroep raakt.

BOB = Koos Siep

Grafisch ontwerper

Koos is een belangrijke kracht als het gaat om grafisch denken en ontwerpen. Zijn achtergrond MA in Fine Arts is een fijne basis als het gaat om het omdenken en met nieuwe inzichten komen voor de verschillende projecten. Koos ontwikkelt zich voortdurend, hij heeft een brede kennis in druktechnieken en digitale media.

BOB = Hélène De Bruin

journalist, tekstschrijver en (web)redacteur

Hoewel zelfstandig, werkt ze net als wij graag samen in een team aan campagnes die opvallen en communiceren. Helene is tekstschrijver voor print en web, short & long copy en van interview tot missie en visie. Helene ontwikkelt en verzorgt content strategie, -creatie en -promotie.

BOB = Suzanne Stam

journalist, tekstschrijver en (web)redacteur

Mensen interviewen en daar vervolgens een goed of mooi verhaal van maken, dat vindt ze het allerleukste om te doen. Moeilijke of droge informatie leesbaar en begrijpelijk maken, daar is Suzanne goed in.

BOB = Willem de Kam

Fotograaf

Willem is altijd op zoek naar mooie plaatjes. Van woeste voetbalsupporters tot ouderen die kruiswoordpuzzels spelen, hij kijkt door een mooie grafische bril nieuwsgierig de wereld in.

BOB = RICHARD SEWPAL

VIDEOGRAAF

Richard is onze rots in de branding als het om filmproductie en sterke videomarketing moet gaan. Na zijn studie video productie aan het Grafisch Lyceum Rotterdam is hij op dit moment bezig met de studie crossmediale communicatie aan de Hogeschool Rotterdam.

BOB = Grafisch Lokaal

Multimedia Identity Designer

Martin Leclercq geeft strategie inhoud en vormt samen met ons de kern van een boodschap. Hij observeert, analyseert, ontdekt, speelt en maakt.

BOB = Marwan Magroun

foto- en videograaf

Een bruiloft fotograferen in een supermarkt, cultureel en mode in een metropool als de stad Rotterdam. Het maakt voor Marwan niks uit als de beeldvorming maar maar wel klopt.